Μαθήτρια από τον Άγιο Στέφανο κατέκτησε την κορυφή με 20.000 μόρια στις Πανελλαδικές – Όνειρό της η Οδοντιατρική Σχολή
Μια εντυπωσιακή επιτυχία σημειώθηκε φέτος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, καθώς μια μαθήτρια πολύτεκνης οικογένειας και γονείς Μαθηματικούς από Άγιο Στέφανο Αττικής κατάφερε το απόλυτο. Πέτυχε 20 σε όλα τα μαθήματα, συγκεντρώνοντας συνολικά 20.000 μόρια, την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία.
Ο λόγος για τη Βασιλική-Αλεξία Μουζάκη, μαθήτρια του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου “Ζήνων”, η οποία απέδειξε πως η μεθοδικότητα, η συνέπεια και η συστηματική προσπάθεια οδηγούν στην κορυφή.
Σε όλα τα μαθήματα συγκέντρωσε άριστη βαθμολογία, λαμβάνοντας από τους δύο βαθμολογητές 100 μονάδες, γεγονός που την οδήγησε στη συγκέντρωση των 20.000 μορίων.
Μιλώντας στο Dnews η Βασιλική Αλεξία ανέφερε πως οι βαθμολογίες της ήταν το επιστέγασμα του διαβάσματος και της συστηματικής προσπάθειας που κατέβαλε όλα αυτά τα χρόνια.
Όπως αναφέρει το Dnews η αριστούχος έστειλε το δικό της μήνυμα στους μαθητές που προετοιμάζονται για τις Πανελλήνιες: «Πραγματικά δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις δυνατότητές μας. Εγώ είχα γενικότερα επιτυχία στη σχολική μου ζωή αλλά δεν πίστευα ότι θα μπορέσω να γράψω τέσσερα 20άρια. Παρολαυτά το κατάφερα. Το μήνυμά μου σε όλους του υποψήφιους είναι να μην εγκαταλείπουν την προσπάθειά τους, να δίνουν πάντα τον καλύτερο εαυτό τους γιατί μπορεί να πετύχουν το ακατόρθωτο όπως συνέβη και σε μένα. Θέλει πρόγραμμα, επιμονή και στοχοπροσήλωση»
Η μητέρα της μαθήτριας Αγγελική Πανουσοπούλου, σε επικοινωνία του alfavita.gr , δήλωσε πως «η επιτυχία αυτή είναι αποτέλεσμα φιλοτιμίας και αφοσίωσης, αλλά και στήριξης από την οικογένειά της και τους καθηγητές του σχολείου της. Όνειρό της είναι η εισαγωγή στην Οδοντιατρική Σχολή, ωστόσο μετά την επιτυχία της στις Πανελλήνιες 2025 σκέφτεται και την Ιατρική».
Η Βασιλική-Αλεξία, μέλος πολύτεκνης οικογένειας ως το 4ο παιδί, στον Τομέα Υγείας και στόχος της είναι να προσφέρει στον χώρο της Υγείας. Τα μαθήματα στα οποία εξετάστηκε ήταν Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά, Ανατομία, Φυσιολογία και Υγιεινή, σημειώνοντας το απόλυτο άριστα σε όλα, με 100/100 από κάθε βαθμολογητή, κάτι που, όπως λένε οι εκπαιδευτικοί, αποτελεί σπάνιο φαινόμενο.
«Τα ΕΠΑΛ τα φτιάχνουμε εμείς» – Τι είπε ο διευθυντής του ΕΠΑΛ για το θρίαμβο της μαθήτριας
Η επιτυχία της Βασιλικής-Αλεξίας δεν είναι τυχαία. Όπως δήλωσε ο Διευθυντής του σχολείου, κ. Δημήτρης Κρεμμύδας, «η μαθήτρια αφιέρωσε ολοκληρωτικά τον χρόνο και την ενέργειά της στη μελέτη και την προετοιμασία, αξιοποιώντας στο έπακρο το υποστηρικτικό και προστατευτικό περιβάλλον του σχολείου». Παράλληλα πρόσθεσε πως παρά την εμπειρία του επί δεκαετίες στην τεχνολογική εκπαίδευση «δεν έχει συναντήσει αντίστοιχη επιτυχία».
«Το παιδί μπήκε συνειδητά στην ειδικότητα αυτή. Αγωνίστηκε και προσπάθησε πολύ!», όπως επισήμανε.
«Αυτό αποδεικνύει ότι τα ΕΠΑΛ τα φτιάχνουμε εμείς, αν το θέλουμε. Μέσα από τη συστηματική δουλειά των εκπαιδευτικών, την αφοσίωση των μαθητών και τη συνεργασία όλων, μπορούμε να αλλάξουμε την εικόνα και τις προοπτικές των Επαγγελματικών Λυκείων», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κρεμμύδας.
Το σχολείο ενισχύει διαρκώς τη σύνδεση των μαθητών με την αγορά εργασίας, φέρνοντας επαγγελματίες του χώρου, όπως συνεργεία και εκπρόσωποι του ΔΕΔΔΗΕ, δίνοντας στους μαθητές πρακτική γνώση και εφόδια για το μέλλον.
Η επιτυχία της Βασιλικής-Αλεξίας αποδεικνύει πως όταν συνδυάζονται η προσωπική προσπάθεια, η στήριξη της οικογένειας, η σωστή εκπαιδευτική καθοδήγηση και η λειτουργία ενός σχολείου που πιστεύει στους μαθητές του, τότε τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.
Μέσα στους τοίχους των ΕΠΑΛ χτίζονται δυνατότητες και γκρεμίζονται στερεότυπα
Ο Διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου «Ζήνων», κ. Δημήτρης Κρεμμύδας, μιλώντας στο alfavita.gr αναφέρθηκε και στη στερεοτυπική αντίληψη που υπάρχει διαχρονικά στην κοινωνία γύρω από τα Επαγγελματικά Λύκεια. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, «υπάρχει μια βαθιά ριζωμένη πεποίθηση ότι τα ΕΠΑΛ δεν είναι καλά σχολεία και ότι οι μαθητές τους δεν είναι καλοί μαθητές. Αυτή η αντίληψη δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα».
Ο ίδιος επεσήμανε ότι το πρόβλημα ξεκινά από τη βάση του εκπαιδευτικού συστήματος: «Όταν ένας μαθητής φτάνει στο Λύκειο χωρίς να γνωρίζει βασικά πράγματα, η ευθύνη δεν βαραίνει το ίδιο το παιδί, αλλά τα προηγούμενα εκπαιδευτικά στάδια. Είναι το Δημοτικό και το Γυμνάσιο που δεν του έδωσαν τη δυνατότητα να μάθει, που δεν τον πίεσαν θετικά, με τρόπο παιδαγωγικό και υποστηρικτικό».
Η επιτυχία της Βασιλικής-Αλεξίας δεν είναι μεμονωμένο φαινόμενο για το συγκεκριμένο σχολείο. Όπως ανέφερε ο κ. Κρεμμύδας, «μόνο από το 1ο ΕΠΑΛ Διονύσου έχουν εισαχθεί τέσσερις μαθητές στο Πολυτεχνείο τα τελευταία χρόνια, αποδεικνύοντας ότι όταν υπάρχει σωστή καθοδήγηση, όραμα και προσήλωση, τα ΕΠΑΛ μπορούν να είναι σχολεία υψηλών προσδοκιών και μεγάλων επιτυχιών».
alfavita